"Адаптація учнів першого класу до школи. Довільна саморегуляція як необхідна складова успішного навчання"
Адаптація – пристосування дитини до умов та вимог нового середовища.
Адаптація дітей до школи буває:
біологічна;
психологічна;
соціальна.
Вступ до школи вимагає певного рівня розвитку мислення, довільної регуляції поведінки, навичків спілкування.
Оцінка рівня шкільної адаптації складається з наступних блоків:
Показник інтелектуального розвитку.
Показник емоційного розвитку.
Показник сформованості комунікативних навичків.
Рівень шкільної зрілості дитини в дошкільний період - слід звернути увагу що переважає в дитини тяга до іграшок чи потреба пізнавати щось нове, готовність руки до письма, рівень обізнаності з навколишнім середовищем і т.д.
Всі вище перелічені компоненти дуже важливі для того, щоб дитина адаптувалася і добре засвоювала знання.
Основним завданням для батьків, педагогів та шкільного психолога є формування довільної саморегуляції поведінки у дитини, виховання самостійності.
Формування довільності - це не справа одного дня, а наше завдання на весь період навчання у початковій школі. Але починати виховувати самостійність та довільне саморегулювання поведінки треба з першого класу.
Що таке довільна саморегуляція і як її розвивати ви дізнаєтеся з відео.
Немає коментарів:
Дописати коментар